Naziv proizvoda: Muške cipele 
 Brend: adidas 
 Kolekcija: jesen/zima 2025 
 Zemlja porekla: Kina 
 Sastav: Gornjište:Sintetika, Tekstil 
 Đon: Guma 
 Postava: Tekstil 
 Način izrade: Lepljena obuća 
 Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom 
 Namena: Obuća za suvo vreme 
 Uvoznik: Adidas Serbia doo Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Pronađite sigurnost u prirodi sa adidas Terrex Free Hiker 2.0 modelom. Sklad trail trčanja i planinarenja čini ove čizme laganim i podržavajućim za dugotrajan komfor. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških cipela Terrex Free Hiker 2 Low GTX IH0672
Terrex Free Hiker 2 Low GTX su čizme za planinarenje za muškarce. Ove čizme su dizajnirane da savladaju svaki izazov na stazi. Gornji deo, napravljen od tekstila i sintetičkih materijala, pruža dugotrajan učinak, dok gumeni đon osigurava čvrst prijem na svim terenima. Boost tehnologija u srednjem sloju nudi dugotrajno ublažavanje, pružajući vrhunski komfor na stazi. Sa vezanjem i standardnim krojem, ove čizme nude siguran komfor pri svakom koraku. Delimično izrađene od recikliranih materijala, predstavljaju održiv izbor za ekološki osvešćene avanturiste. Savladajte svaki kilometar i uslov sa ovim modernim planirarskim čizmama.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.
 
                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                     
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                            