Reklamacije
	Ukoliko ste robu kupili online, a došlo je do nesaobraznosti nakon korišćenja proizvoda, na sledeće načine možete reklamirati proizvod:
	•    Popunjavanjem reklamacionog lista u bilo kom od naših maloprodajnih objekata i donošenjem artikla koji  reklamirate na uvid.
	•    Slanjem popunjenog reklamacionog lista na e-mail adresu reklamacije@trendmaker.rs
	•    Pozivom na broj 0800/234-235, prilikom čega će zaposleni na Call centru dati nalog za preuzimanje proizvoda  od strane kurirske službe D Express o trošku Trendmaker d.o.o. Beograd, ili uz dostavu računa ili bilo kog drugog dokaza o kupovini na trajnom nosaču zvuka.
	
	Napominjemo da nekorišćene proizvode koji su vam stigli oštećeni prijavljujete na e-mail adresu online@trendmaker.rs prema proceduri koja je navedena u delu "Korisnički centar - Zamene", a detalje možete videti na linku ispod.
	
	Zamene
	
	Rok za podnošenje reklamacije je 2 godine od datuma kupovine.
	Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
	Sve informacije detaljne možete dobiti pozivom Call centra na 0800/234-235.
	 
Dokumenta za preuzimanje:
	Reklamacioni list [preuzmite PDF dokument]
	Pravilnik o rešavanju reklamacija [preuzmite PDF dokument]   
	Obrazac za odustanak od ugovora [preuzmite Word dokument]    
	Obaveštenje za podnošenje reklamacije   
	
	 
 
                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                    