Naziv proizvoda: Dečije patike za trčanje 
 Brend: adidas 
 Kolekcija: jesen/zima 2025 
 Zemlja porekla: Indonezija 
 Sastav: Gornjište: Sintetika, Tekstil 
 Đon: Guma 
 Postava: Tekstil 
 Način izrade: Lepljena obuća 
 Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom 
 Namena: Obuća za suvo vreme 
 Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Predstavljamo Runfalcon 5 patike za decu - svestran spoj udobnosti i stila. Sportske i elastične, adidas patike za decu prate i najbrže trkače. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Runfalcon 5 EL C IE8574
adidas Runfalcon 5 EL C su dečije patike za trčanje. Dizajnirane sa elastičnim pertlama i zatvaranjem na čičak, ove patike su savršene za aktivnu decu koja su uvek u pokretu. Tekstilni gornji deo delimično je napravljen od recikliranih materijala, čime doprinosi održivosti, a istovremeno obezbeđuje dugotrajan kvalitet. Doživite ultra-mekani korak i dodatnu amortizaciju zahvaljujući Cloudfoam tehnologiji, dizajniranoj za celodnevnu igru. Đon od gume koji ne ostavlja tragove pruža odlično prianjanje tokom energičnih trkačkih sesija. Verujte u ove patike da obezbede poboljšano prianjanje, stabilnost i udobnost za avanture vašeg deteta.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.
 
                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                     
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                     
                                     
                                                                                            