Naziv proizvoda: Dečije patike za trčanje 
 Brend: adidas 
 Kolekcija: proleće/leto 2025 
 Zemlja porekla: Indonezija 
 Sastav: Gornjište: Sintetika 
 Đon: Sintetika 
 Postava: Tekstil 
 Način izrade: Lepljena obuća 
 Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom 
 Namena: Obuća za suvo vreme 
 Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Vreme za igru nikad nije izgledalo bolje. Ove patike za bebe reinventiraju ikoničan adidas court stil sa najmekšim đonom. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Grand Court Spider-Man CF I ID8017
adidas Grand Court Spider-Man CF I su dečije lifestyle patike. Delimično napravljene od recikliranih materijala, ove unisex patike su savršene za zabavu i igru. Sintetički gornji deo obezbeđuje izdržljivost, dok čičak zatvaranje omogućava lako obuvanje. Sa klasičnom Spider-Man glavom na bočnom delu i ikoničnim bojama, ove patike sigurno će obradovati svakog mladog fana superheroja. Mekani EVA đon pruža komfor i fleksibilnost, što ih čini idealnim izborom za svakodnevno nošenje.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.
 
                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                     
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                     
                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                            