Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: jesen/zima 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište: Prirodna Koža, Tekstil
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Kao da nosite deo istorije na nogama. Reizdanje modela koji je prvobitno bio model iz linije 6R Training i koji se pojavio u katalogu za Olimpijske igre u Tokiju 1964. godine. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Japan W IH5489
adidas Japan W su ženske lifestyle patike. Predstavljamo reizdanje Japan patika, koje odaju počast bogatoj adidas baštini. Originalno deo linije 6R Training patika za Olimpijske igre u Tokiju 1964. godine, ove patike za žene napravljene su od visokokvalitetnog materijala i imaju dvostruko šiveni T-špic. Ovaj model nudi autentičan niskoprofilni izgled savršen za svaki stil života. Zavežite pertle i ponovo proživite istoriju sa svakim korakom.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.