Naziv proizvoda: Dečije patike 
 Brend: adidas 
 Kolekcija: jesen/zima 2024 
 Zemlja porekla: Indonezija 
 Sastav: Gornjište: Guma, Sintetika 
 Đon: Guma 
 Postava: Tekstil 
 Način izrade: Lepljena obuća 
 Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom 
 Namena: Obuća za suvo vreme 
 Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Verovatno najikoničnija patika koju je adidas ikada stvorio. Ikona koja je oblikovana kroz više od 50 godina. Patika koja spaja generacije, ruši granice i oblikuje je mindset nosioca, bilo na terenu, na ulicama ili svuda između. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Superstar Led Lights CF I IG7003
Superstar Led Lights CF C patike su dečije savremene lifestyle patike. Ove dečije patike, dizajnirane sa decom na umu, donose zabavan obrt svakodnevnoj obući sa integrisanim LED svetlima i jednostavnim dugmetom za uključivanje/isključivanje. Gornji deo od sintetičke kože prikazuje prepoznatljiv shell prst, dok Ortholite i uložak pruža udobnost. Sa prelepim tagom koji detaljno prikazuje jedinstvene karakteristike ove obuće, ovaj model nije samo obuća to je pokretač razgovora za sledeću generaciju.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.
 
                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                     
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                                                                             
                                                                                       
                                     
                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                             
                                                                                     
                                                                                            