• Dečije patike adidas Campus 00s j

Dečije patike adidas Campus 00s j

-20%
Šifra proizvoda: HQ6638
Boja:Core black / cloud white / cloud white
10.599 RSD2.120 RSD uštede 8.479 RSD

Veličina

  • 35.5
    • cm 21.6
  • 36
    • cm 22.1
  • 36 ⅔
    • cm 22.5
  • 37 ⅓
    • cm 22.9
  • 38
    • cm 23.3
  • 38 ⅔
    • cm 23.8

Količina

Naziv proizvoda: Dečije patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Sintetika, Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd

Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h

Stil sa povratkom u prošlost. Ove junior adidas Campus 00s patike zasnovane su na '80s Campus modelu, ali sa savremenim ažuriranjem inspirisanim Y2K izgledima. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.

Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Campus 00s J HQ6638

adidas Campus 00s J su dečije lifestyle patike. Zakoračite u duh vremena sa Campus 00s patikama, novim pogledom na legendarni klasik. Dizajnirane za današnju mladost, ove patike spajaju modernizovane proporcije i živopisnu paletu boja sa prepoznatljivim karakteristikama originalnog Campus 80s modela. Napravljen od kože i tekstila, sa čvrstim gumenim đonom, ovaj model nudi i stil i udobnost za svakodnevno nošenje. Pokažite svoj stil uz ovu svežu reinterpretaciju adidas klasika.

Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.