• Dečije kopačke adidas Predator club fg/mg j

Dečije kopačke adidas Predator club fg/mg j

-37%
Šifra proizvoda: ID3813
Boja:Red
5.899 RSD2.183 RSD uštede 3.716 RSD

Veličina

  • 31
    • cm 18.7
  • 31.5
    • cm 19.1
  • 32
    • cm 19.5
  • 33
    • cm 20
  • 33.5
    • cm 20.4
  • 34
    • cm 20.8
  • 35
    • cm 21.2
  • 35.5
    • cm 21.6
  • 36
    • cm 22.1
  • 36 ⅔
    • cm 22.5
  • 37 ⅓
    • cm 22.9
  • 38
    • cm 23.3
  • 38 ⅔
    • cm 23.8

Količina

Naziv proizvoda: Dečije kopačke
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd

Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h

Predator Club kopačke su stvorene za one koji žele savršen balans između udobnosti, kontrole i preciznosti. Bilo da se igra na čvrstom terenu ili veštačkoj travi, ove kopačke pružaju sve što vam je potrebno da postignete svoje ciljeve. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.

Dizajn i karakteristike dečijih kopački adidas Predator Club FG/MG J ID3813

adidas Predator Club FG/MG J su dečije kopačke za fudbal. Predator Club kopačke dizajnirane su za izuzetnu kontrolu lopte i preciznost na terenu. Sa laganom sintetičkom jezičkom koja omogućava odličnu ventilaciju, pružaju udobnost tokom celokupne igre. Gornji deo kopačke ima Strikeprint teksturu koja poboljšava prianjanje i kontrolu lopte. Potplat je svestran i nudi savršenu stabilnost na čvrstom terenu i veštačkoj travi. Ove kopačke su takođe napravljene delimično od recikliranih materijala, što ih čini ekološki prihvatljivim izborom.

Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.