Naziv proizvoda: Muške cipele
Brend: adidas
Kolekcija: jesen/zima 2023
Zemlja porekla: Kina
Sastav: Gornjište: Sintetika, Tekstil
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Prebrisati vlažnom krpom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Istražujte dalje. Otkrijte više. Uživajte u pogledu. Od dugih planinarskih tura do vikend istraživanja, ove lagane planinarske cipele pružaju vrhunski komfor i podršku kako bi proširile vašu granicu u planinama. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških cipela adidas Terrex Free Hiker 2 GTX HQ8383
adidas Terrex Free Hiker 2 GTX su muške cipele za planinarenje. BOOST srednji đon daje energiju svakom koraku, omogućavajući vam da nastavite da se krećete na turama, bilo dugim ili kratkim. GORE-TEX membrana štiti od vlage, dok omogućava da noge dišu dok se zagrevaju. Mekani, podržavajući gornji deo i jezičak sa uloženim šavovima obuhvataju stopalo sa savršenim komforom koji štiti od prljavštine. Unutrašnji ram i podrška za petu dodaju stabilnost, omogućavajući vam da se krećete sa sigurnošću po steni i neravnom terenu, dok Continental™ gumeni đon obezbeđuje pouzdano prijanjanje, bilo da je mokro ili suvo.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.