Naziv proizvoda: Muške cipele
Brend: adidas
Kolekcija: jesen/zima 2024
Zemlja porekla: Kina
Sastav: Gornjište: Tekstil, Sintetika
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Iščetkati mekom četkom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd
Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Planinirajte dalje. Istražujte više. Uživajte u pogledu. Od dugih planinarskih tura do vikend istraživanja, ove lagane planinarske čizme pružaju vrhunski komfor i podršku koji produžuju vašu sposobnost da istražujete planine. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike muških cipela adidas Terrex Free Hiker 2 GTX IH3524
adidas Terrex Free Hiker 2 GTX su muške cipele za planinarenje. Ove čizme su savršene za planinarenje i aktivnosti na otvorenom. Gornji deo je izrađen od tekstila i sintetičkih materijala, što obezbeđuje dugotrajan učinak, dok gumeni đon Continental™ pruža superiorno prianjanje. Boost tehnologija u srednjem sloju nudi dugotrajan amortizaciju i udobnost na stazi. Ove čizme sa vezicama imaju tkani ripstop gornji deo za zaštitu od spoljašnjih uticaja. Delimično izrađene od recikliranih materijala, one nude ekološki prihvatljiv izbor bez kompromisa u pogledu performansi ili stila. Savladajte svaki kilometar i uslov sa ovim modernim planirarskim čizmama.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.