Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište: Tekstil, Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Iščetkati mekom četkom
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia doo Beograd
-
ADIDAS STORE
Novi Sad, TC Big Fashion, Bulevar oslobođenja 119Novi Sad+381 60 0800 945 -
ADIDAS STORE
Beograd, TC BW Galerija, Bulevar Vudroa Vilsona 12Beograd (Savski Venac)+381 63 8605 484 -
ADIDAS STORE
Beograd, SC Ušće, Bulevar Mihajla Pupina 6Beograd (Novi Beograd)+381 60 0800 948 -
ADIDAS ORIGINALS STORE
Beograd, Kneza Mihaila 33Beograd (Stari Grad)+381 63 276 241
Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h
Ulepšajte svoj korak sa Gazelle Indoor cipelama, koje odaju počast vibrantnim '70-im. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.
Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Gazelle Indoor W JI2714
adidas Gazelle Indoor W su ženske lifestyle patike. Kreirane za moderne žene, ove cipele kombinuju antilop T-čarapu sa vrhunskim baršunastim gornjim delom, postavljene na jedinstveni prozirni gumeni potplat koji ih razlikuje od originalnih Gazelle modela. Ove cipele, obogaćene živopisnim bojama i bogatim materijalima, pružaju udobnost i stil u svakodnevnom životu, noseći bogatu istoriju u svakom koraku.
Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.
Slični proizvodi
- 1/4
- 2/4
- 3/4
- 4/4