• Ženske patike adidas Gazelle indoor w

Ženske patike adidas Gazelle indoor w

Novo
Šifra proizvoda: IH5483
Boja:Shadow fig / cloud white / gum
13.999 RSD

Veličina

  • 36
    • UK 3.5
    • cm 22
  • 36 ⅔
    • UK 4
    • cm 22.5
  • 37 ⅓
    • UK 4.5
    • cm 23
  • 38
    • UK 5
    • cm 23.5
  • 38 ⅔
    • UK 5.5
    • cm 24
  • 39 ⅓
    • UK 6
    • cm 24.5
  • 40
    • UK 6.5
    • cm 25
  • 40 ⅔
    • UK 7
    • cm 25.5
  • 41 ⅓
    • UK 7.5
    • cm 26
  • 42
    • UK 8
    • cm 26.5

Količina

Naziv proizvoda: Ženske patike
Brend: adidas
Kolekcija: proleće/leto 2025
Zemlja porekla: Vijetnam
Sastav: Gornjište:Prirodna koža
Đon: Guma
Postava: Sintetika
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd

Cena isporuke je 250 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunvaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h

Ulepšajte svoj korak sa Gazelle Indoor cipelama, koje odaju počast vibrantnim '70-im. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.

Dizajn i karakteristike ženskih patika adidas Gazelle Indoor W IH5483

adidas Gazelle Indoor W su ženske lifestyle patike. Kreirane za moderne žene, ove cipele kombinuju antilop T-čarapu sa vrhunskim baršunastim gornjim delom, postavljene na jedinstveni prozirni gumeni potplat koji ih razlikuje od originalnih Gazelle modela. Ove cipele, obogaćene živopisnim bojama i bogatim materijalima, pružaju udobnost i stil u svakodnevnom životu, noseći bogatu istoriju u svakom koraku.

Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.