Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Otkaži porudžbinu

Da li ste sigurni da želite da otkažete porudžbinu?


  • Dečije patike adidas Gazelle j

Dečije patike adidas Gazelle j

-40%
Šifra proizvoda: IG9151
Boja:Clear sky / core black / solar orange
8.999 RSD3.600 RSD uštede 5.399 RSD

Veličina

  • 39 ⅓
  • 40

Količina

Naziv proizvoda: Dečije patike
Brend: adidas
Kolekcija: jesen/zima 2024
Zemlja porekla: Indonezija
Sastav: Gornjište: Prirodna Koža
Đon: Guma
Postava: Tekstil
Način izrade: Lepljena obuća
Održavanje: Održavati kremom/sprejom za kožu
Namena: Obuća za suvo vreme
Uvoznik: Adidas Serbia d.o.o Beograd

    Cena isporuke je 350 RSD, bez obzira na vrednost porudžbine, PDV je uračunat u cenu. Troškovi isporuke se obračunavaju na osnovu porudžbine, bez obzira koliko je artikala poručeno i koliko pošiljki se prosleđuje na adresu navedenu za isporuku. Dostava se evidentira samo na jednom računu.
    Kurirska služba D-Express će vam poslati SMS kada preuzme artikal sa naše adrese. Od momenta prijema poruke možete očekivati isporuku u naredna 24h

    Retro klasik napravljen za narednu generaciju. Ove junior adidas Gazelle donose nov pogled na voljeni dizajn iz 1991. godine, sa premium antilop gornjištem i razigranom estetikom iz '90-ih. Detaljnu ponudu pogledajte na sajtu Trendmaker.

    Dizajn i karakteristike dečijih patika adidas Gazelle J IG9151

    adidas Gazelle J su dečije lifestyle patike. Zakoračite u deo istorije sa Gazelle patikama, vernom 1:1 replikom kultnog modela iz 1991. godine. Namenjene za juniore, ove patike savršeno kombinuju kvalitetan materijal, sintetičke materijale i tekstil u gornjem delu, pružajući autentične teksture i proporcije. Završene sa vezivanjem na pertle i gumenim đonom za čvrsto prianjanje, obećavaju dugotrajan komfor i podsećaju na klasičan sportski stil života.

    Sve je počelo u malom bavarskom gradu, gde je Adi Dassler 1924. godine pokrenuo kompaniju Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Njegova vizija bila je jasna – stvoriti opremu koja će sportistima pomoći da postignu vrhunske rezultate. Danas je adidas mnogo više od brenda – on je sinonim za inovaciju, performanse i stil. Brendov pristup all in nije samo slogan – to je filozofija koja osnažuje vezu sa potrošačima. Kroz pažljivo odabranu distribuciju i strategiju formiranja cena, adidas se pozicionirao kao premium brend, nudeći širok spektar proizvoda koji pokrivaju različite kategorije, sve sa ciljem da postigne savršenstvo na svakom tržištu.

    podeli